نخستین گام یوزهای ایرانی در مسیر جام جهانی
تیم ملی فوتبال برای حضور مقتدرانه در رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه چند اردوی تمرینی در تهران و یک بازی تدارکاتی با تیم ملی ازبکستان در تاشکند انجام داد و اکنون با آمادگی کامل به مصاف تیم  ترکمنستان می رود همچنین تغییرات زیادی در ترکیب تیم ملی نسبت به مسابقات جم ملتهای آسیا شاهد هستیم و  کی روش چند بازیکن جوان را به تیم ملی اضافه کرده تا در کنار با تجربه‌ها محک جدی بخورند، در آن سوی میدان تیم ملی ترکمنستان در اولین دیدار خود در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه با گل به خودی سردار آنااورازوف مغلوب گوام شد. 
 
تیم ملی ترکمنستان در آخرین رنکینگ فیفا رتبه 159 را کسب کرد همچنین ارسلان میران امانوف هافبک 25 ساله 19 بازی ملی باشگاه اولمالیغ ازبکستان، روسلان مینگازوف( هافبک 23 ساله 13 بازی ملی باشگاه بائومو یت یابلونچ چک)، آرتوروئوورکیان( هافبک 30 ساله نصف کارشی ازبکستان) و  الکساندر بولیان مهاجم 25 ساله دینامو سمقرند ازبکستان بازیکنانی هستند که در خارج از کشور ترکمنستان بازی می کنند. 
 
امان قلیچ کوچوئف سرمربی ترکمنستان شانزدهمین مربی تاریخ فوتبال ترکمستان است، دو تیم فوتبال ایران و ترکمنستان هفتمین بار فردا به مصاف هم می روند حاصل 6 بازی قبلی این دو تیم 2 برد سهم ایران و 2 برد سهم ترکمنستان بوده و 2 بازی این دو تیم هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. 
 
گفتنی است، تیم های ملی فوتبال گوام و هند هم در همین گروه امروز به مصاف هم می روند. همچنین تیم ملی عمان در این گروه فردا استراحت می کنند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 26 خرداد 1394برچسب:, | 9:7 | نویسنده : SEM |